2008年5月14日星期三

HaiZ...

haiz....原来那位之前在我做工那里欺负我那个“明”...的朋友,
也就是帮她欺负我,写信投诉我那个人...
是我弟弟的补习老师!!!
OMG...这世界真是小小小。

原来我弟弟早就知道,
但他没有告诉我,
他还在我弟面前说我不好,
叫我弟别告诉我..
我问我弟弟,我弟弟还要帮助那个人跟我理论,
有够伤我心。

最近我真的很不开心,
那个“明”还要到晚班那个女生面前说我坏话,
乱乱说我,没有的说到很像有那样!
搞到晚班那个人也误会我了,
还骂我说我给她贴麻烦,每次惹“明”去找她。
真的是有够爱惹事生非..
还说我出卖她,说我告诉别人关于“明"的事是她告诉我的!
有够冤枉..

在我不开心的时候,我能告诉谁,
家人?朋友?
算了吧。
这些东西在这里发泄下就好了。
hmm...=)没事了,keke

听说“明”要回来做了,
我真的很不想在那里工作了,
快快到六月吧
到了六月我就可以离开这个是非地了。

6 条评论:

匿名 说...

Queenie, u can do nth... but since the Bible teaches us to love our enemies, pray for the people there lo... I'm sure one day God will reveal the truth in the light. I know u won't feel God now, but
(腓立比书Philippians 1:29)
因为你们蒙恩,不但得以信服基督,并要为他受苦.
For it has been granted to you on behalf of Christ not only to believe on him, but also to suffer for him,

Suffer for Christ... =)

QueeNie_翠雯 说...

ya...i know...i had read this b4,erm...juz sometime feel no good..but i know god wif me...i will forgive her n suffer for jesus...tq^^god is great!

欣慧 说...

haha.. chui wen..
1st time leave msg at your blog..
Hmmm... wa.. Hmm..
You are God's daughter..
no one can harm u..!
and maybe this is a training for u..next time ppl say u already expert to know wat to do already..
HAHA... GoD WILL give u patient and more patient.. Jia you oh!

QueeNie_翠雯 说...

yaya....i know,不可为恶所胜,反要以善胜恶!n 不要让魔鬼留地步!keke

gambateh too!god bless ya...^^

匿名 说...

whenever u c them not "sun yan", pray for them... like last time whenever my mum scolds me, i very sad... then wei yi jie tells me whenever mum scolds me, pray and bless them... try this...

QueeNie_翠雯 说...

enen..ya..this 1 i know..kakaka.